خط تولید ویفر

بیسکویت ویفر  محصولی شامل دو بخش اصلی نان مخصوص ویفر و کرم است که بصورت ساندویچی یا لایه لایه برروی هم قرار گرفته تشکیل می گردد. خمیر در فر مخصوص پخت ویفر با تعداد قالب های استاندارد ۳۲, ۴۵, ۵۱، ۶۵ و ۹۰ عدد قالب بصورت مایع برروی سطح پایینی تزریق گردیده و پس از بسته شدن هر قالب وارد بخش پخت می گردد. هر یک از نان ها به بخش دستگاه کرم مال وارد شده و با کمک غلطک مخصوص آن با کرم کاملا پوشانده شده و هر نان با نان بعدی خود بصورت ساندویچی متصل و یک به اصطلاح کتاب چند لایه ویفر تشکیل میدهد. این کتاب سپس وارد بخش یخچال مخصوص ویفر گردیده و پس از سفت شدن کرم به بخش برش وارد شده و سپس بسته بندی می گردد.

خصوصیات ویژه و وجه تمایز خط تولید ویفر درحال فروش توسط شرکت فیدار افق آرتا نسبت به سایر خطوط تولید ویفر موجود در بازار، شامل موارد زیر می‌باشد:.

   ۱. بدنه تمام دستگاه ها بلا استثنا از استیل ضد زنگ ۳۱۶ است.

 ۲. تمامی موتور و گریبکس دستگاه ها آلمانی و برند های  زیمنس و شینلدر هستند. 

۳. تمامی دستگاه های خط تولید ویفر دارای سیستم پی ال سی و هوشمند می باشند که شامل برند زیمنس آلمان و صفحه های تاچ کنترلر دلتا و تمامی بخش های کنترل برق، تابلو برق، کلید ها و... برند زیمنس آلمان می‌باشند.

4. قسمت کرم مال خط دارای بصورت یک دستگاه دوقلو و به دو بخش تقسیم شده که هر کدام قابلیت پوشش کرم با یک رنگ و طعم متفاوت از بخش دیگر را دارا هستند و میتوان  لایه های ساندویچ ویفر را بصورت یک در میان با دو نوع کرم پوشش داد.

5. یخچال برخلاف خط های قدیمی که افقی بودند بصورت عمودی طراحی شده و علاوه‌بر فضای بسیار کمتر اشغال شده و کاهش چندین متری طول خط، فضای کمتر آن باعث مصرف برق بسیار پایین دستگاه خواهد شد.

 6. بخش پخت و کرم مال هردو دارای چشم های الکترونیکی هوشمند برای تشخیص محصولات معیوب (نان تیره یا روشن، گوشه شکسته و...) و خارج کردن اتوماتیک آنها به کمک جک پنوماتیک جهت کاهش ضایعات خط بسته بندی می باشند.

 7. شرکت تولید کننده دارای بیش از ۵۰ سال سابقه تخصصی در حوزه تولید خط ویفر بوده و به بیش از ۲۰ کشور دنیا سابقه فروش دارد.

8. قیمت خط با وجود وارداتی بودن و بالارفتن اخیر قیمت ارز، با قیمت اعلام شده با شرکتهای داخلی  برابری می‌کند، که البته زمان تحویل خط توسط این شرکتها بالای ۱۸ ماه بوده درصورتی که خط های شرکت ما نهایتا ظرف مدت ۱۰۰ روز تحویل مشتری میگردد.


ماشین آلات خط تولید ویفر فوداتیس 

تجهیزات خط تولید ویفر را برای مجموعه ای از صنایع تولید غذا تولید می کنیم. ما خطوط و سیستم های تولید خودکار برای تولید سریع بیسکویت ، بیسکویت ساندویچی ، کوکی ، کراکر و شکلات می سازیم. ما همچنین ماشین آلات با کیفیتی را برای محصولات شیرینی هایی مانند آب نبات سخت ، آب نبات چرب و تقریباً هر چیز دیگری که مشتریان ما درخواست می کنند ، ارائه می دهیم .

علاو ه بر ایجاد ماشین آلات برای تولید مواد غذایی ، تجهیزات بسته بندی نیز در دسترس داریم. این ما شین ها دقیقاً همان چیز ی هستند که شما برای لمس کامل محصولات خود به آن نیاز دارید. بسته بندی باعث می شود

مشتریان بیشتر به خرید کالاهای شما علاقه مند شوند و از اطمینان حاصل می شود که محصولات در شرایط ایده آل قرار دارند. کوکی ها ، شیرینی ها ، کراکرها و ویفرهای شما با کمک ما تازه و خوشمزه می شوند .

فوداتیس در حال طراحی ، توسعه و ساخت یک خط کامل از تجهیزات تولید مواد غذایی است. ما بهترین ما شین آلات را با بهتری ن قیمت می سازیم و برای موفقیت مطمئن و مستمر شما در صنعت غذا به شما ارائه می دهیم .

نظر بدهید

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
    بد           خوب

بازدید کنندگان این محصولات را بازدید کردند

  • امتیاز بالا
تماس سریع :
09126762153